Kagubed Rasa

 

Siang ratri

Gawang – gawang  ngegla malela

Guwayamu

 

Dhuh….. Biyung……

Atiku ketaman wuyung

Dudu gumebayring donya brana

Sanes praen jatmika pindha Arjuna

Nanging…..

Hamung rasa

Anggubed raga kawula

Mejahi sedaya pikir

Muleg….. Umyeg….. andalidir….

 

*

*

*hey...tukang ceret, untukmu dan nikmatilah.
Advertisements

35 thoughts on “Kagubed Rasa

    • gak baik klo apa2 tanya Paklik, ganti dunk sesekali tanya mas Sehar..
      **klo mas sehar gak tau baru tanya Bang Togar..
      ————————————————————-
      masalahnya ilmu bahasa Mas Sehar atau Bang Togar belum sampe jilid ini, Mak….

      • yang beginian siyh eMak paham banget
        Mak kan veteran dalam soal asmara
        apalagi genDuk, urusan Cinta Sehari-hari itu udah biasa..
        ————————–
        eMak & Genduk emang jago deh soal cinta2an….. :mrgreen:

  1. @ Tucer:

    terjemahiin neeehhhh??

    asli kagak ngaTri gue…. 😀

    @ yang lagi kagubed rasa:

    eheem…jadi masih blibet rasanya nDa?
    Guwayamu nDa.. :p 😆

    *hambuh aku ra ngerti ikiiiiii 🙄

  2. Bahasa sehari-hari di Bukik,
    Wuyung = Taragak

    *Mak drtd sehari-hari mulu..
    ———————————–
    iyaiya, Nok tau klo Hari adalah anak kesayangan eMak…. 😉

  3. aduh Nok, gara2 geguritanmu sing mbok tulis kuwi pirang2 sms muleg …umyeg.. lan dlidir mlebu ing Nyai C5-ne paklik.
    kabeh padha takon : paklik, postingan Nok hari ini artinya apa sih? 🙂

    ***sirahku lagi mumet, kaya gabah den interi ing tampahe simbok

    —————————
    Ngapunten Paklik…

  4. jatuh cinta adalah hak semua manusia,asal jangan salah sasaran…jatuh cinta pada suami orang…

    ————————-
    tidaktidak, mbakyu Ungu ini ada2 saja….
    eMak saya pasti akan marah besar jika sampe itu terjadi……

    • Wakakaka……
      jcsso = jatuh cinta sama suami orang….
      :nohope:

      —————————-
      heh? mas Ahsan jth cinta pada suami orang? yg benar saja doonnkkk… :mrgreen:

  5. Pingback: Oyen dan RH yang baru saja saya kenal @ arkasala(dot)com

  6. golek kamus djowo sek… ning kampong jengkol gak duwe 😦

    ———————————
    takon Pak Guru wae … 😉

  7. simsalabim abrakadabra….
    Tring!

    Tulisan tetep ga brubah jadi bahasa indonesia.
    Yasudahlah, pasrah aja… 😀

  8. Dalem ngaturaken agunging panuwun dhumateng mbak yu Nda kagem “KAGUBED RASA”nipun
    Ngapunten dalem mboten saged mangsuli geguritan panjenengan.

    Salam
    Tukang Ceret

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s